Post by Salem Imahara on Jun 21, 2017 13:47:03 GMT
Shaiin McGivens
Aftenen var gået med en blanding af drinks med Lady Vysoren, danse med Lady De Clare, sladder med de adelige, lidt løst flirten med de af dem han vidste havde.. tendenser, flere drinks og mere dansen, og des mere han drak, des mere fastere blev den flirtende tone. Der var en ældre herre, gråt hår ved tindingerne men stadig ung nok i udseendet til at Salem var interesseret, fra en af de mindre noble familier, der var så klar, at han mistænkte han kun behøvede at smile for at få ham med sig ud i en af de mange forladte lokaler i slottet. Så det gjorde han. Smilet kurvede stadig hans læber, som han slentrede, en smule vanklende ud i gangen ved siden af festhallen. Han nåede dog ikke særligt langt ned af gangen, for gulvet gyngede under hans fødder og han var nødt til at standse, sætte en hånd mod væggen og læne sig mod den. Han blinkede flere gange, men det blev ikke bedre af mørket bag hans øjenlåg. Med et miserabelt støn, lod han sig glide ned af den væg han havde lænet sig op af og satte sig ned på gulvet. Han havde det så varmt - var det altid så varmt i slottet? Hans fingre var klodsede som han åbnede to eller tre af knapperne i hans skjorte og skuldrede sig ud af hans bordeaux røde jakkesæts jakke. Bedre.
Han lagde nakken tilbage mod væggen, hans øjne smalle åbninger, langsomt blinkende. En skygge stillede sig foran fakkellyset i gangene. "Gi' mig et øjeblik, så er jeg klar," mumlede han smilende op mod figuren, hans ord langsomt og udtrykne i den hvislede pandemonske accent.
Han lagde nakken tilbage mod væggen, hans øjne smalle åbninger, langsomt blinkende. En skygge stillede sig foran fakkellyset i gangene. "Gi' mig et øjeblik, så er jeg klar," mumlede han smilende op mod figuren, hans ord langsomt og udtrykne i den hvislede pandemonske accent.