Post by Adrian Storm on Feb 10, 2016 17:37:38 GMT
Jeg har efterhånden fået oprettet en del karakterer på DW, så nu ville jeg give det et rigtigt skud og forsøge at samle det hele under en plottråd, så I vidunderlige mennesker derude kan få et bedre overblik over hvad jeg har at rykke rundt med. (Karakterne er opdelt efter lande, men det betyder naturligvis ikke at de ikke kan bevæge sig udenfor deres lande grænser).
Portus
- Seraphine Thorne , magiker, politisk ambitiøs. Eftersøgt.
- Adelaide Veterano , engel, hertugdatter, medlem af hybridoprøret. Eftersøgt.
- Aiden Storm , engel, akademiker og hertug af Fagail.
- Alastair Storm , engel, Præst af Inei.
- Maddox Bane , hybrid, rebel opstands leder. Eftersøgt.
- Helena Rosenthel , vampyr, Rådskvinde, separeret fra Salander Rosenthel.
- Eden Arahaelon , elver, potentiel brud for kongen af Portus. Leder efter sin ukendte søskende.
Vavilon
- Lace "Red" Argent, hybrid (varulv/dæmon), lejemorder.
- Illyana Bayard, dødsengel, baronesse af et financielt ustabilt hus.
- Khala Riviera , formskifter, leder af formskifterne.
- Balthazar Crane
Pandemonium
- Flint Pharr , Djinn, bundet til Eriz Winters.
- Mikail Greywolf Garou , flokleder for pandemonsk ulveflok.
- Salem Imahara , udstødt adelssøn, smed, draconian
- Adrian Storm , engel, konge af Pandemonium.
- Jareth Saltz , warlock, hertug.
Landeløse
- Rémy Flamel, dæmonernes leder, adelig af fødsel, diplomat.
- Salander Rosenthel , vampyr, ønsker at blive leder af vampyrerne, anser sig selv gift med Helena Rosenthel. Eftersøgt.
Plotmæssige ønsker til dem:
Seraphine: politiske relationer, romantiske relationer (tidligere eller nuværende)
Adrian: venner, fjender og adelige relationer
Adelaide: folk der har det på samme måde som hende omkring Portus' attitude mod halvblods folk, venner og adelige relationer
Aiden: FLIRTS - adelige, uadelige, det er lige meget. Han søger også specielt venner og scorned elskerinder.
Helena:
Salander:
Maddox:
Alastair:
Lace: arbejdsgivere og mål for hendes kontrakter, folk der har kendt hende mens hun var menneske (særligt militære kontakter).
Flint Pharr:leder efter en værdi herre (med mange søde sager), venner og fjender.
Mikkel Greywolf Garou: søger packmedlemmer særligt, en højrehånd til hans pack, venner og fjender.
Rémy Flamel: politiske relationer, venner og fjender, andre adelige relationer.
Alle der er streget igennem er opnået, men I er stadig velkomne til at kontakte mig, hvis I skulle blive inspirerede af noget overstreget
OBS: Hvis I skal bruge kongen af Pandemonium til noget, eller en af de andre indflydelsesrige karakterer jeg har, til noget plotmæssigt vigtigt stiller jeg altid op til en tråd, bare smid mig en besked og så finder vi ud af noget.
Portus
- Seraphine Thorne , magiker, politisk ambitiøs. Eftersøgt.
- Adelaide Veterano , engel, hertugdatter, medlem af hybridoprøret. Eftersøgt.
- Aiden Storm , engel, akademiker og hertug af Fagail.
- Alastair Storm , engel, Præst af Inei.
- Maddox Bane , hybrid, rebel opstands leder. Eftersøgt.
- Helena Rosenthel , vampyr, Rådskvinde, separeret fra Salander Rosenthel.
- Eden Arahaelon , elver, potentiel brud for kongen af Portus. Leder efter sin ukendte søskende.
Vavilon
- Khala Riviera , formskifter, leder af formskifterne.
- Balthazar Crane
Pandemonium
- Flint Pharr , Djinn, bundet til Eriz Winters.
- Mikail Greywolf Garou , flokleder for pandemonsk ulveflok.
- Salem Imahara , udstødt adelssøn, smed, draconian
- Adrian Storm , engel, konge af Pandemonium.
- Jareth Saltz , warlock, hertug.
Landeløse
- Salander Rosenthel , vampyr, ønsker at blive leder af vampyrerne, anser sig selv gift med Helena Rosenthel. Eftersøgt.
Plotmæssige ønsker til dem:
Seraphine: politiske relationer, romantiske relationer (tidligere eller nuværende)
Adrian: venner, fjender og adelige relationer
Adelaide: folk der har det på samme måde som hende omkring Portus' attitude mod halvblods folk, venner og adelige relationer
Aiden: FLIRTS - adelige, uadelige, det er lige meget. Han søger også specielt venner og scorned elskerinder.
Helena:
Salander:
Maddox:
Alastair:
Flint Pharr:
Mikkel Greywolf Garou: søger packmedlemmer særligt, en højrehånd til hans pack, venner og fjender.
Alle der er streget igennem er opnået, men I er stadig velkomne til at kontakte mig, hvis I skulle blive inspirerede af noget overstreget
OBS: Hvis I skal bruge kongen af Pandemonium til noget, eller en af de andre indflydelsesrige karakterer jeg har, til noget plotmæssigt vigtigt stiller jeg altid op til en tråd, bare smid mig en besked og så finder vi ud af noget.