Post by Nathaniel Oathhorn on Nov 9, 2015 15:02:31 GMT
Åbent
Nathaniel lå i sin seng efter endnu en lang dag, med at hjælpe med at passe på kongeriget. Havde han vist at det var så stressende at styre et kongeriget, var han nok blevet hjemme i sin borg. Ak nej! Han var nu den gode hertug, han engang var, så derfor var det jo naturligt at han kom til dronning til undsætning. Nathaniel lå i sine lånte gemakker, som efterhånden var begyndt at ligne en slagmark. Hans tøj lå overalt, ligeledes gjorde tomme sække med vin og enkelte tallerkener. Han havde været så heldig at hans gemakker ikke lå særligt langt fra dronningens, hans krav, hvis Zean turde at angribe slottet, skulle Nathaniel være den første hos Macaria lige meget hvad.
Pludselig bankede det på den store dør til hans gemakker. Det var sikkert vagterne udenfor. "Skrub af helvedes til! Jeg har allerede sagt en gang, at jeg ikke vil forstyrres!" Råbte Nathaniel til vagten og begravede sit hovedet i den bløde dun pude. "Undskyld mylord, men der står en tjenepige fuldstændigt grådkvalt og siger hun skal tale med dem" Sagde Stemmen udenfor døren... Hvorfor testede guderne altid hans tålmodighed? Det var som om der kun skete dårlige ting for gode mennesker.... Det var sikkert en tjenepige, som ventede hans barn og hvis forældre ville slå hende ihjel... Det pjelede det at være.. "Send hende ind, hvis det stopper larmen!" råbte Nathaniel opgivende.
Vagterne åbnede døren og ind kom en grædende lille kvinde, det så ud som om hun rystede fuldstændig ukontrolleret. Nathaniel satte sig op og så på hende, "Hvad kan jeg gøre for dig?" Sagde han og så afventende på hende. Kvinden fjernede hænderne fra sit ansigt, øjnene var fuldstændig røde, og hendes kinder var fyldt med tåre. "Det er dronningen mylord! Hun.... Hun... Hun sagde jeg skulle hente Dem... Det---Det" hendes stemme knækkede over og hun begynde at græde igen. "Rolig nu, hvad er det?" sagde Nathaniel og prøvede at berolige hende. Han var simplethen så dårlig til grædende kvinder. "Det er kongen der er vendt tilbage!" hun faldt næsten sammen da hun sagde det. "Hvad er han!?" udbrød Nathaniel og sprang op af sengen.
"Vagter!" Brølede Nathaniel mens han fumlede med at få tøj på, så han kunne få sin rustning på. "Fordoble alle poster, luk slottet ned, luk hele fucking byen ned! Zean Forsyth er tilbage og jeg skal finde ham før han finder dronningen!" Råbte han og væk forsvandt vagterne.. Nu var der intet tid at spilde. En anden ting var, hvordan i helvede var han kommet ind? Nathaniel fik endelig rustning på og greb sit sværdbælte idet han stormede ud af sine gemakker. Nu skulle Zean bare findes.
Et kvarter senere
Lyden af stormende skridt fyldte samtidlige gange i Castle of Euphonia. Alle stammede fra Oathhorns soldater. Nogle bar fakler, andre sværd, nogle spyd, dog var en ting ens ved alle. Alle bar Oathhorns sorte løve på den gule baggrund. De stormede ned af gange ind i tomme gemakker, nogle med folk i dem. Snart ville hele slottet være eftersøgt, og Nathaniel ville personligt have set hvert eneste hjørne af slottet i sin jagt på hans tidligere Konge Zean Forsyth.
Nathaniel stoppede op i den store sal, som var det første sal man ville komme ind i hvis man fra slottets hovedport. "Søg hver afkrog, jeg vil have en mand i samtlige rum her i slottet! Hvis nogle skjuler ham skal de fanges og dømme for højforræderi!" Sagde Nathaniel idet han sendte endnu en gruppe af soldater afsted rundt i slottet. Nathaniel selv, var klædt i sine fulde rustning, den tunge plade rustning med en plade som gik op og beskyttede hans hals og nakke. Inden under den, havde han en ringbrynje, Pladerustningens bryst var prydet af Oathhorns sorte løve. I højre hånd holdt han sit sværd.
//Det skal lige siges at det er åbent, for alle som har en grund til at kunne være på slottet ^^//