Post by Blake De Clare on Jan 17, 2019 21:08:22 GMT
Soldaternes rustninger larmede som de flankerede Blake gennem slottet. Hendes svovlen og sarkastiske banden var ikke stoppet ét eneste sekund som hun skældte på dem ”Har I virkeligt behov for at følge en 17 årig pige til sine gemakker? Tror I jeg kan flygte nogen steder? Det er jo ikke fordi slottet er fyldt med rustningeklædte idioter som jer der lyder blindt.” og efterhånden som hendes bemærkninger tog en kedeligere karakter skiftede hun over ”I er modige mænd hva? Med hænderne på sværdskæftet i tilfælde af at jeg skulle… hvad? Slå jer i kamp?” hun fortsatte snerrende hele vejen til de nåede det sted hvor Damian og Flints gang mødte hendes. Hun stoppede op og vagten til venstre for hende greb fejlagtigt fat i hendes overarm for at tvinge hende videre ned ad den gang med hendes egne gemakker. Hun vred sig arrigt fri og slyngede ham en lussing så hurtigt at han ikke kunne nå at reagere. Hans kind flammede rødt op. Hun hævede stemmen i vrede ”Hvad helvede bilder du dig ind? Tror du at du har nogen som helst ret til at ligge hånd på mig din store brynjeklædte idiot?!” Mere i trodsighed mod at lystre vagten og mindre fordi hun huskede hvad Damian havde råbt til hende satte hun ned mod sin teknisk set tidligere forlovedes gemakker. Soldaterne stod stille og måbede efter hende til hun greb fat i dørhåndtaget og smækkede døren til de forladte gemmaker hårdt bag sig. På indersiden i det længe forladte værelse trådte hun et par meter ind til hun stod overfor hans reol som hun stille satte panden mod med lukkede øjne. Hvor var dette langt hjemmefra.