Post by Trish Garou on Jul 25, 2018 8:59:22 GMT
“Lig hende lige så stille ned her.”
“Nogen der kan finde en klud og noget vand?!”
“Hvad er der sket?”
“Èn af Garou-hvalpene tog et sværd med ansigtet.”
“Hun slog fandme Demethias fyrste ihjel!”
Stemmerne omkring hende larmede i hendes ører, men hun behøvede ikke at reagere på dem, da de alligevel svarede på hinandens spørgsmål og snakkede i munden på hinanden i forvirring. Forsigtigt blev hun lagt ned på en bunke af skind. Med det samme forsøgte hun at sætte sig op, men stærke hænder tvang hende ned og ligge igen, og da hun begyndte at kæmpe imod, kom flere til for at holde hende nede.
“Trish! Lig stille! Hvor er Garou henne, så han kan tale noget fornuft ind i vilddyret?!”
“Hold op med at rør ved mig! Jeg behøver ikke jeres hjælp! Far har brug for at nogen ser på hans skader fra pilene,” vrissede hun, men de lyttede ikke til hende, som de blot holdte hende nede, mens en klud nænsomt blev duppet rundt på hendes ansigt.
“Er alt blodet hendes? Ved Euphonias tits… sikke en flænge Jeg skal bruge nål og tråd! Det her er sølv!” Råbet ekkoede ud i lejren, og hun kunne høre det blive gentaget af flere munde, der med frygt og foragt bandede over skader lavet med sølvvåben. Så det var derfor, det sved så forfærdeligt!
“Tag det roligt, månebarn, det skal nok gå.” Hendes bedstemors beroligende stemme nåede hendes ører, men det stoppede hende ikke fra, at forsøge at komme fri fra de mange hænder, som stadigvæk holdte hende nede
“Far!!” skreg hun ynkeligt. “FAAAR! DARE!!”
“Rolig nu, din far er på vej. Roooolig din forbandet møgunge.”
“Hun er bange. Hele hendes ansigt er slicet op.”
“Jeg er sgu da ligeglad. Så kan man i det mindste se forskel på de to krapyler.”
Kluden blev endnu engang vredet op, før den blev lagt mod hendes ansigt, så de kunne rense såret, der føltes som en brændende linje fra den ene tinding til den anden kæbelinje. Munden gjorde ondt, når hun snakkede. Det ene øje kunne hun ikke åbne op. Det føltes som ild i hendes ansigt!
“FAR!!! HJÆLP!”