Post by Macaria Forsyth on Jan 5, 2018 20:35:17 GMT
”Uhhhh Euphonia ville være interessant!” Macaria kiggede eftertænksomt op i loftet med fingrene trommende mod sin hage, inden at hun nikkede bekræftende. ”Yup! Det er så en aftale! Hvis vi nogensinde møder Euphonia igen, spørg vi hende om en trekant. Skal nok blive interessant. Lyder for resten som en eller anden joke: En vampyr og en hybrid møder gudinden af Vavilon….” Hun griner, før hun hæver bægeret op til sine læber, og drikker det sidste af blodet – ikke uden at slikke kanten ren med tungen. Lidt farve dukker op i hendes kinder, og farverne syntes at blive skruet op på hende, så alting omkring hende blegner mens håret tykkes. De røde øjne lyser op.
”…Jeg har mødt hende før, you know. Euphonia. I Pandemonium bliver vi opdraget til ikke rigtigt at tro på nogle af guderne, og jeg har aldrig nogensinde følt nogen holdte øje med mig… før dén aften.” Fingrene kærtegnede bægeret hvis tomme bund hun kiggede smilende ned i ved mindet om sit møde med én af De Tre Guder. ”Hun dukkede op midt i tronsalen, og var… alting jeg nogensinde har… Ha! Hun var virkelig smuk. Varm. Moderlig. Tryg. Hun viste mig nogle slags visioner, kan man vel kalde det, inden at hun fortalte mig, at hun ville belønne mig. Give mig et mål i livet – det jeg ønskede mig mest af alt i verden. Et barn.” Smilet voksede sig en smule bredere, men øjnene fik et sørgmodigt glimt, da hun åndede tungt ud så skuldrene gang. ”Hun gav mig Dylan. Hun gav min krop evnen til én gang at bære et barn, skabe det i min egen livmoder, og føde det gennem smerte. Ha! Wauw, der var smerte, men da jeg så ned på ham, og han slog øjnene op for første gang, vidste jeg pludselig hvad kærlighed var. Jeg lovede, mens jeg så ned i de stormfulde grå øjne, at jeg aldrig nogensinde ville give slip på ham. At lige meget hvad han voksede op til at blive, eller hvad han gjorde, ville jeg altid være hos ham, fordi at jeg var hans mor.”
Fortænderne bed ned i underlæben, inden at hun med en svag nikken endelig kiggede op på Maddox i den anden ende af rummet.
”Jeg må få ham tilbage fra Eriz. Lige meget hvad. Jeg vil se ham igen.Gudinden gav ham til mig.”