Post by Adrian Storm on Sept 23, 2016 21:20:30 GMT
Adrians hånd fulgte hendes bevægelse og gled blødt op og ned langs hendes ryg, følende hvert eneste lille bakke og dal af hendes rygsøjle under hans fingerspidser. Hendes glæde trak den svage trækning af et smil op i et oprigtigt smil - havde han nogensinde smilet, som han havde med hende? Han kunne ikke huske det. De seneste år af hans liv havde været så plaget af sorg at alt havde smagt af aske i hans mund og hun var så rensende på hans tunge, så fuld af liv, hans lille mørke dronning. Hendes nap i hans underlæbe trak varme til hans krop igen, selvom det stadig var blot minutter siden han havde haft hende. "Jeg går ingen steder," lovede han tilbage, smilende, mens hendes fingre strøg over hans hage, som prøvede hun at lære hver centimeter af hans ansigt at kende gennem blot hendes fingre. Han vidste også at han ville være nødt til at tage til Fagail på et tidspunkt. Han stolede på hans ældste søn til at køre dag til dag tingene i hertugdømmet, men der var trodsalt ting kun han kunne skrive under. Han trak en let grimasse ved tanken om størrelsen på den papirstak der ventede ham derhjemme. Den svage grimasse gled over i svag undren, da hun stillede ham det næste spørgsmål og det undskyldende drag om hendes mund. "Selvfølgelig vil jeg det, hvis du ønsker det," Hans tone lød let usikker, men han svarede uden at tøve mens hans blik hvilede i hendes lysende blå øjne, så køligt farvede som en frossen flod, spejlet i himlen og alligevel så varme. Det var klart at hun ikke kunne forlade Pandemonium - selvfølgelig havde han også pligter og ansvar i Portus, men han havde arvinger. Da han først var kommet til Eriz' lejr, den dag for flere år siden nu, havde det været med mentaliteten af en mand der var parat til at gå i døden for at finde hans datter. Og sådan havde det været fordi han kunne. Hvis han skulle være gået tabt i et slag, kunne hans hertugdømme overleve uden ham. "Det vil kræve noget politisk manøvren at få overgivet hertugdømmet til Alastair, når jeg stadig er i live, men det er ikke umuligt."