Post by Marcellus LaPiera Black on May 2, 2015 13:54:48 GMT
Da Eriz lå med den lille pige i sine arme kunne Marcel ikke lade være med at smile. Men han var også imponeret, han kunne føle hvordan denne lille pige bar en kræft som han aldrig havde følt før. Han lænede sig ned og kyssede hans datters pande. Derefter kyssede han Eriz på panden. Det havde været en lang fødsel. Han satte sig træt ned ved siden af Eriz og gav sig til at ae hende gennem håret. Han lagde den anden hånd på hovedet af sin datter. Det her var perfekt. Det var en velskabt og dejlig lille pige. Pludselig hørt Marcel noget fra bordet ved siden af. Han havde været så fokuseret på Eriz og fødslen at han ikke havde lagt mærke til sine omgivelser. Ægget var klækket og en lille shadow drake kravlede over hans ben, op af hans arm og lagde sig ved siden af Lilith. Den nussede sit hoved beskyttende op af hendes kind og lagde sig godt til rette ved siden af Lilith på Eriz mave. Marcel kunne ikke lade være med at grine velbehaget. De var blevet født sammen, de var forbundet på en speciel måde. Han kunne allerede se hvor specielt deres bånd var. Marcel smilede til Eriz og sagde '' Du har gjort det godt.. Du skal ikke takke for noget. Hvis der er nogen der skal takke så er det mig.. Mig der skal takke dig for at have formet så fantatisk en pige inden i dig. Eriz.. Vores lille prinsesse Lilith.. Hun vil få det godt, det er jeg sikker på nu.. Det er mig der takker dig Eriz.. Så... Tak ''. Han lænede sig ned og krammede Eriz og plantende et nænsomt og forsigtigt kys på hendes læber før han atter gav sig til at betragte hans perfekte datter.