Post by Marcellus LaPiera Black on Apr 9, 2015 17:31:24 GMT
Marcel løb afsted i fuld fart. Han blev næsten blæst omkuld da de to drakes fløj over ham hen imod deres rede. Men han holdt sig på hans ben. Da han kom op ved siden af Isabel smilede han til hende og nikkede som tegn på at han havde hvad de var kommet efter. Da de satte i løb kunne han se at Isabel begyndte at sakke bagud. Han kom med et lavt '' Pis ''. før han stoppede op og løb over imod Isabel. Han ville ikke lade hende i stikken. Meget kunne man kalde Marcel, men når først man havde vundet hans venskab og tillid. Så havde man fundet en loyal ven. Han havde beskyttet sine søskende på samme måde. Han havde holdt hånden over dem. Reddet dem. Væredet der for dem da de mest havde brug for ham. Der var desværre ikke mange der oplevede denne side af Marcel fordi det var ekstremt svært at vinde hans tillid. Men det havde Isabel gjort. Marcel sagde med en næsten sur stemme '' Glem det. Jeg lader dig ikke i stikken ''. Han stoppede op foran hende og kiggede surt på hende. Hans sure blik forsvandt og blev erstattet af et skævt og glad smil. Han rakte sin hånd frem og sagde næsten topmundrende '' Tag min hånd og spring op på mit ryg. Så længe du holder øje med de ikke haler ind på os, så skal jeg nok få os ud herfra ''. Marcel nikkede fast. Han var træt og dette ville tage en del af ham, især med tasken og Isabels vagt samtidigt med at han skulle holde sin vampyr hastighed oppe. Men han nægtede at give op når de var kommet så langt og han nægtede at lade hende i stikken imod to drakes. Marcel kiggede imod den hemmelig indgang de var kommet ind af. Han kunne godt nå det med hende på ryggen. Han kunne godt, det var han sikkert på. Han blev nød til det, der var intet valg.