Post by Marcellus LaPiera Black on Mar 23, 2015 20:18:53 GMT
Marcel tømmede flasken og følte langsomt noget af hans styrke vende tilbage til ham. Han træk sig med besvær op af væggen og satte sig ved siden af Isabel. De snit hun havde lavet i hans brystkasse var lukket og der var ingen ar at se. Han lænede sit hoved tilbage. lidt slim gled fra hans hår og ned på hans brystkasse. Marcel smilede skævt. Han kunne kun give hende ret i at de måtte få noget søvn. Det havde været et alt for lang dag. De havde været tæt på døden lidt for mange gange nu. Men ved guderne hvor havde den været spændende. Marcels smil forsvandt dog da hun begyndte at snakke om Macaria. Marcel tog med lidt besvær sin kappe af og lagde den over Isabel. Den var slimet, men den ville hjælpe hende med at holde varmen. Marcel nikkede svagt '' Det er et godt spørgsmål Isabel. Men ja. Jeg træk min kærlighed til hende ud og lærte en stor bagside af besværgelsen. Hvis kærligheden har været ude af en for længe.. Kan det faktisk dræbe en at sætte den tilbage igen ''. Marcel satte sig bedre til rette. Hans krop arbejdede for at heale hans sår, så han var begyndt at mærke kulden. Han fortsatte '' Jeg kan ikke svare på det med sikkerhed, for jeg føler ingen kærlighed til hende. Men ''. Marcel havde aldrig åbnet sig overfor nogen som helst, andre end Macaria før. Han kiggede på hende med et blik der viste han stolede på hende '' Jeg tror at jeg var bange.. Bange for at hun ville vælge Zean frem for mig når alt kom til alt. Bange for at jeg kæmpede for en jeg ikke kunne få. Bange for jeg ikke.. Var nok. Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg havde skrevet mine følelser for hende ned på papir.. Så jeg har læst hvordan jeg havde det, skønt jeg ikke føler det. Jeg tror at jeg var bange for at jeg ville.. Kæmpe og give alt for hende og så ville hun vende mig ryggen ''. Marcel sukkede lidt og kiggede op mod de smukke udsmykninger. Han fnøs '' Eriz. Hende og jeg er bare så ens. Jeg tænkte at jeg fortjente hende. Men jo mere tid jeg bruger med hende, jo mere ser jeg at vi er forskellige på de punkter der virkelig betyder noget for mig. Isabel. Nok er jeg klog, et geni. Men når det kommer til kærlighed. Så er jeg den største idiot i verden. Men det kan alt sammen være ligemeget nu ''. Marcel smilede '' Faktisk var jeg ved at give op. Men da jeg fandt ud af at Eriz var gravid. Blev noget vækket i mig. En glæde.. Det barn. Jeg elsker det allerede. Jeg vil være den bedste far jeg kan. Det barn vil redde min fortabte sjæl, i det mindste lidt. Jeg vil være den far min egen aldrig var. Jeg har endelig en chance for at gøre lidt godt når det kommet til kærlighed. Det barn vil få alt min kærlighed ''. Marcel smilede lidt og kiggede så på Isabel med et smil .